• 08-08-2021, 12:39:10
    #37
    Nerede 7k iş varda beğenilmiyor. Yoksa biz başka bir yerde mi yaşıyoruz. O 7k verecek kişi tabiri caize ...kan alacaktır onun karşılığında o yüzden kimseyi bulamıyordur. Birde bu durum genel bir durum değildir local bir durumdur diye düşünüyorum.
  • 08-08-2021, 12:40:05
    #38
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona diyecek bir şeyim yoktur. Tabi ki verilen sözde durmak gerekiyor. Ancak işi alayım diye ucuz teklif veriyorlar işvereninde işine geliyor bu sonra yapan kişi bakıyor ki yapılacak gibi değil ve iş yarıda kalıyor. Ben durumun neden böyle olduğunu irdelemeye çalışıyorum.
    Bu arada işiniz neymiş merak ettim söyleyebilir misiniz? 5 katını verdiğiniz halde yapılacak gibi bir şey mi ? Öyleyse yaparım.
    Wp site copy paste işi daha ne olsun.
    Bir siteden alıp başka siteye kopyala yapıştır o kadar

    Sanırım ben çok bonkör olunca bu tarz durumlar oluyor diyeceğim de öyle de değil bu iş en zoru gerçekten.

    Başka alanlarda yine bir nebze işi yapacak adamı buluyoruz da bu tarz veri işlerinde yetkinlik ve iş bitirme becerisi sahibi Adam bulmak zor.

    100 cp ne kadara yapıyorsunuz? Wp siteye
  • 08-08-2021, 12:42:45
    #39
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp site copy paste işi daha ne olsun.
    Bir siteden alıp başka siteye kopyala yapıştır o kadar

    Sanırım ben çok bonkör olunca bu tarz durumlar oluyor diyeceğim de öyle de değil bu iş en zoru gerçekten.

    Başka alanlarda yine bir nebze işi yapacak adamı buluyoruz da bu tarz veri işlerinde yetkinlik ve iş bitirme becerisi sahibi Adam bulmak zor.

    100 cp ne kadara yapıyorsunuz? Wp siteye
    Pm gönderdim.
  • 08-08-2021, 12:54:48
    #40
    Mobilya mağazası var genç emekli dediğimiz abilerden arıyoruz adam yok. 3000+yemek (iş basit ve hafif)
    İnternet cafeye personel lazım personel arıyoruz adam yok. 3000+sgk+yemek vs vss.

    Kurumsal büyük bi fabrikanın içinde (en büyük cam fabrikalarından biri) özel şirkette(18 yıllık şirket) çalışmak üzere bakım personeli lazım meslek lisesi mezunu olsun yeter dediler. Araba+pc+telefon ile 8-6 cumartesi pazar tatil adam yok. 4-5 arası maaş.

    hem yoğurdum dökülmesin hem ............ ............. - öyle bir dünya yok (..)
  • 08-08-2021, 13:35:53
    #41
    Allah aşkına şu 7k 3k+sigorta+yol+yemek dediğiniz işlerde gidip 1 ay siz çalışsanıza. Bekara karı/koca boşamak kolaydır.
    Ben yeri geldi hamallıgınıda yaptım yeri geldi masa başındada çalıştım. Akşam eve gittiğinde ellerin patlamış ayakların kasılmış hem vucudun hem kafan yorulmuş şekilde kalıyorsun. Bahsettiğiniz maaşları veren işyerleri insanın canını çıkartana kadar çalıştırıyor. Tüm reel sektör bu şekilde. Vasıfsız bir eleman isen adam 2dk oturmanı görüp laf söyler zoruna gider. Bırakın bu iş var eleman yok muhabbetlerini. Köle aranıyor ama bulunamıyor diyeceksiniz siz ona. İnsanlar yaşamak için çalışmak istiyor. Adam gibi koşullarda çalışmak istiyor. Kaçınız dönercide yada başka bir işyerinde sabah 8 akşam 8 fulltime ayakta çalışarak öğle yemeğini bile ayaküstü yiyerek çalıştı da burada gelip iş var eleman yok millet iş seçiyor diye konu açıp mesaj yazıyor?

    Her sektörün adamı farklıdır. Her insan her boş işte çalışamaz. Kaldıki ülkenin gençleri 3k ya 12 saat çalışmak istemiyor. Okuduğu okulun verdiği emeklerin harcadığı yılların karşılığını istiyor. Üstüne birde kaçak göçek çalıştırılan yabancı uyruklu insanların piyasa düşürmesi var. 2 tane suriyeli,afgan,özbek herne milletse artık çalıştırığ tek adama verdiği maaşı verip verim alıyorlar.

    Ben en dibini görmüş bir adamım. Kalkıpta bana aç insan yok iş begenmiyorlar gibisinden tez sunmayın. Adam gibi koşullarda adam gibi maaşlar verirse işveren. Adam gibide elemanı bulur.

    Yol+Yemek+Sigorta nimet gibi sunulan bir hak değildir. Kanunen vermesi gereken haktır. Bunu da nimet gibi yazanlara ayrı ayar oluyorum.

    İyi forumlar dilerim.
  • 08-08-2021, 13:48:50
    #42
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    dürümcü emmi biraz sallamış gibi duruyor değil garson ustaya bile o fiyatı vermiyorlar. zaten hiç kimseye sigorta yaptırmadıklarını konuşmaya gerek yok burger king gibi yerlerde mobing hat safhada son zamanlarda gittiğim şubelerinde müdürü geçtim direk restoran sahiplerinin orada sürekli işi izlediğini ve müşterinin yanında azarladığına şahit oldum. asgari ücretten biraz daha fazla veriyor diye çoğu patron kendini çalışanın sahibi zannedip çocuk gibi azarlıyor Türkiye'de bu sektörde lider ruhu yok,sektörün içinde olmayıp bu denli yorum yapmanız çok acımasızca olmuş,insan ister istemez siyasi düşünceniz olduğunu anlıyor
  • 08-08-2021, 13:51:40
    #43
    Reveloper
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dürümcü emmi biraz sallamış gibi duruyor değil garson ustaya bile o fiyatı vermiyorlar. zaten hiç kimseye sigorta yaptırmadıklarını konuşmaya gerek yok burger king gibi yerlerde mobing hat safhada son zamanlarda gittiğim şubelerinde müdürü geçtim direk restoran sahiplerinin orada sürekli işi izlediğini ve müşterinin yanında azarladığına şahit oldum. asgari ücretten biraz daha fazla veriyor diye çoğu patron kendini çalışanın sahibi zannedip çocuk gibi azarlıyor Türkiye'de bu sektörde lider ruhu yok,sektörün içinde olmayıp bu denli yorum yapmanız çok acımasızca olmuş,insan ister istemez siyasi düşünceniz olduğunu anlıyor
    Ne ön yargı ile geldin be

    kaç defa dürümcü emmiye gittin merak ediyorum. Ben kadıköylüyüm. Sahibi tanıdığımız. Adam personel bul diye beni tuttu geçen gün. Personel eksikliğinden dolayı 23:30’da kapatıyorlar.

    Sanki hiç birşey yazmamışım gibi ön yargının hat safhalarında yazmışsın yazını. Uzay geometri dedim, oy kullanmadım dedim, siyasi görüşüm yok dedim... kime dedim..
  • 08-08-2021, 14:09:10
    #44
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ön yargı ile geldin be

    kaç defa dürümcü emmiye gittin merak ediyorum. Ben kadıköylüyüm. Sahibi tanıdığımız. Adam personel bul diye beni tuttu geçen gün. Personel eksikliğinden dolayı 23:30’da kapatıyorlar.

    Sanki hiç birşey yazmamışım gibi ön yargının hat safhalarında yazmışsın yazını. Uzay geometri dedim, oy kullanmadım dedim, siyasi görüşüm yok dedim... kime dedim..
    herhangi bir önyargı ile yaklaşmadım asla. aslında sizin öyle bir yorum atmış olmanıza çok şaşırdım. uzun süredir forumdayım çalışmalarınızı bilen birisiyim, yaptığınız yorum kendi sektörünüzle alakalı olsa saygı duyarım asla konuşmam-ki fiyat konusunda en büyük sıkıntı yaşanan sektör yazılım olduğunu ve ülkedeki verilen fiyatların yetersiz kaldığını siz daha iyi biliyorsunuz. Daha dün İzmir etkinliğinde de fiyatların ne kadar düşük olduğuna dair bir sürü tartışma yaşadık. Bunu bile bile öyle bir yorum atmanız aklıma siyasi bir yorum olması dışında başka bir fikir getirmedi ne yazık ki. Etrafımızda başkalarının söylediği sözleri tekrar eden, kendi fikirleri olmayan insanlarımız çok var, böyle düşünmem çok normal
  • 08-08-2021, 14:32:59
    #45
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    Üzgünüm onlar insan değil hayvan arıyor. Sabah 8 gece 12 çalışacak hayvan arıyorlar. 7000 veriyorum ama 30 gününü bana adasın diyor. Verdiği para ile haftada 45 saat çalıştırma yapmıyor. İşsizlik var, yasal şartlarda olması gerektiği gibi çalışma yok.