valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.
sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
Üzgünüm onlar insan değil hayvan arıyor. Sabah 8 gece 12 çalışacak hayvan arıyorlar. 7000 veriyorum ama 30 gününü bana adasın diyor. Verdiği para ile haftada 45 saat çalıştırma yapmıyor. İşsizlik var, yasal şartlarda olması gerektiği gibi çalışma yok.