Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
dürümcü emmi biraz sallamış gibi duruyor değil garson ustaya bile o fiyatı vermiyorlar. zaten hiç kimseye sigorta yaptırmadıklarını konuşmaya gerek yok burger king gibi yerlerde mobing hat safhada son zamanlarda gittiğim şubelerinde müdürü geçtim direk restoran sahiplerinin orada sürekli işi izlediğini ve müşterinin yanında azarladığına şahit oldum. asgari ücretten biraz daha fazla veriyor diye çoğu patron kendini çalışanın sahibi zannedip çocuk gibi azarlıyor Türkiye'de bu sektörde lider ruhu yok,sektörün içinde olmayıp bu denli yorum yapmanız çok acımasızca olmuş,insan ister istemez siyasi düşünceniz olduğunu anlıyor