karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu rakama inanıyor musun hocam?
Evet 6 aydır çalışan bulamıyoruz. Kıyamet paralar harcadık iş bulma sitelerine. Hükümet yanlış kararlar verince eleştiriyorum herkes gibi. Ancak sırf havalı olmak için yapılan herşeyi eleştirmiyorum.