SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kesinlikle yanlış anlamayın
ülkede evet biraz yeri geldimi iş beğenmemezlik sorunu var garsonluk denilince "ben niye milletin ayağına gideyim" gibi cümlelerle işe yaklaşılmıyor
ama bazı iş ilanları var örnek vericek olursam "3 yıl tecrübeli işle alakalı ilgili bölümün üniversitesinden mezun yetiştirmek üzere eleman aranıyor" gibi gibi ilanlar var
bu yüzden herşey çalışanlarda değil aynı zamanlarda iş verenlerdede sorun var kimisi sigortasız çalıştırıyo kimisi maaşı düşük veriyor vs vs gidiyor böyle
işsizlik rakamı hükümetin açıklamış olduğu rakam
ama gerçekleri görmek için sokağa çıkıp bakmak yeterli olur

kesinlikle hükümeti eleştirmiyorum yada yanlış anlaşılmak istemiyorum
valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.