arkadaşlar öncedende 0,08 e kadar düştü yani yer yer iniyor ve sonra çıkıyor ama sonra ne oldu 0,29 a kadar çıktı benim bildiğim üzere.
iniyo çıkıyor yani. siz quarkı gidip bozdurmadıkça zarar etmiş sayılmazsınız.
quark elimde patladı diyorsunuz peki dünya coin devi bitcoin ne oldu?
1000$ dan 600leri gördü yani boru değil bu 350$ eder coin başına.. o zaman milletin gidip intihar etmesi lazım.
[QRK] Quark Coin!
241
●22.452
- 16-12-2013, 23:26:33Benim korkum quarkın düşmesi değil, coin piyasasında çok ciddi düşüş var. %20 genel düşüş varken, insanlar güvenini kaybederse bu piyasayı bitişe bile götürebilir. Bakalım bu daralma nereye varacak. Belki de sıçramak için geriliyordurGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2013, 23:48:39Üyeliği durdurulduToplamda 11 milyar dolarlık pazar varken suan 9 milyara düşmüş coinmarketcapa göre.JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2013, 23:57:16Bende bu coin işine yeni başladım. Bir haftaya yakin bir zamandir araştirdim ettim. Bugün alim yapayim dedim. Herneyse 200 TL ilk bitcoin aldim. İlk günü zararla kapattim haliyle koydu
bitcoin i uzun zamandir biliyorum. Ama bu konudan hareketle quarkcoin üzerine yogunlasmistim. Ancak bitcoindeki dusus tüm coinleri etkilediği gördüğüm kadarıyla. Bu yüzden quark almadim. Bitcoin olarak duruyor hesabimda para. Aldigim seviyeye gelince bozdurup quark alacagim. İlk başlarda cazip ve kolay gelmişti ama simdi baya bi hesap yapmak gerektiğini anladim. bakalim be olacak bu coinlerin hali.. Bu arada quarkcoin satmak isteyen varsa alabilirim.
°-°
Bu mesajı telefondan gönderiyorum. Telefon GM Discovery. Türkçe karakterleri yazmak zor oluyor. O yüzden imla hatalarını biraz alttan alın. Teşekkürler - 17-12-2013, 00:02:16Mustafa sanırım sen bizim foruma da üyeydin. Ordaki moderatörlerden calligrapher quark hakkında oldukça bilgili, hatta ekibin içinde bulunmuş birisi. Bence quark almadan önce ondan fikir alıp değerlendir. Bol kazançlar.MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2013, 00:17:32Üyeliği durduruldudaralma olması normal çin yasağı koymuş önümüz deseniz hristiyanların tabiri ile noel, kimse yeni yatırım basmıyor herkes elindekini satışta. ocak ilk haftası btc 1100-200 civarlarına çıkacak diye umut ediyorum. ha çıkmazsada sorun değil 1k barajını asılı kalacak.
- 17-12-2013, 00:57:53Hocam yorumun için teşekkür ederim. Calligrapher hocamla görüştük baya yardimci oldu sağolsun.hatta transfer işlemini vs. öğrenmem için quark da gönderdi bana. Sayesinde coin bozdurma, transfer vb. İşleriyle ilgili baya bilgi sahibi oldum. Forumu biraz daha canlandırmak lazim. Coin ile ilgili bilgiye aç ülkemiz.JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
°-°
Bu mesajı telefondan gönderiyorum. Telefon GM Discovery. Türkçe karakterleri yazmak zor oluyor. O yüzden imla hatalarını biraz alttan alın. Teşekkürler - 17-12-2013, 02:27:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.En kötü tekrar 0,25' e yükselecek... (Yatırım tavsiyesi değildir.)iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2013, 02:37:15Üyeliği durdurulduTopla topla 15k quark vardı elde. yarısından fazlası eridi bu düşüşle ağlasammı gülsemmi. çokmu güvendik bu quarka diyeceğim ama asıl yükseltecek açıklamalar ayın 19 unda olduğu için umutla beklemedeyim.