Bende bu coin işine yeni başladım. Bir haftaya yakin bir zamandir araştirdim ettim. Bugün alim yapayim dedim. Herneyse 200 TL ilk bitcoin aldim. İlk günü zararla kapattim haliyle koydu

bitcoin i uzun zamandir biliyorum. Ama bu konudan hareketle quarkcoin üzerine yogunlasmistim. Ancak bitcoindeki dusus tüm coinleri etkilediği gördüğüm kadarıyla. Bu yüzden quark almadim. Bitcoin olarak duruyor hesabimda para. Aldigim seviyeye gelince bozdurup quark alacagim. İlk başlarda cazip ve kolay gelmişti ama simdi baya bi hesap yapmak gerektiğini anladim. bakalim be olacak bu coinlerin hali.. Bu arada quarkcoin satmak isteyen varsa alabilirim.
°-°
Bu mesajı telefondan gönderiyorum. Telefon GM Discovery. Türkçe karakterleri yazmak zor oluyor. O yüzden imla hatalarını biraz alttan alın. Teşekkürler