JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim korkum quarkın düşmesi değil, coin piyasasında çok ciddi düşüş var. %20 genel düşüş varken, insanlar güvenini kaybederse bu piyasayı bitişe bile götürebilir. Bakalım bu daralma nereye varacak. Belki de sıçramak için geriliyordur
Toplamda 11 milyar dolarlık pazar varken suan 9 milyara düşmüş coinmarketcapa göre.