Mustafa sanırım sen bizim foruma da üyeydin. Ordaki moderatörlerden calligrapher quark hakkında oldukça bilgili, hatta ekibin içinde bulunmuş birisi. Bence quark almadan önce ondan fikir alıp değerlendir. Bol kazançlar.
Hocam yorumun için teşekkür ederim. Calligrapher hocamla görüştük baya yardimci oldu sağolsun.hatta transfer işlemini vs. öğrenmem için quark da gönderdi bana. Sayesinde coin bozdurma, transfer vb. İşleriyle ilgili baya bilgi sahibi oldum. Forumu biraz daha canlandırmak lazim. Coin ile ilgili bilgiye aç ülkemiz.
°-°
Bu mesajı telefondan gönderiyorum. Telefon GM Discovery. Türkçe karakterleri yazmak zor oluyor. O yüzden imla hatalarını biraz alttan alın. Teşekkürler