arkadaşlar öncedende 0,08 e kadar düştü yani yer yer iniyor ve sonra çıkıyor ama sonra ne oldu 0,29 a kadar çıktı benim bildiğim üzere.
iniyo çıkıyor yani. siz quarkı gidip bozdurmadıkça zarar etmiş sayılmazsınız.
quark elimde patladı diyorsunuz peki dünya coin devi bitcoin ne oldu?
1000$ dan 600leri gördü yani boru değil bu 350$ eder coin başına.. o zaman milletin gidip intihar etmesi lazım.