iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne olucak 19 aralıkta hocam ? bu kadar düşmüşken bi 200quark daha almak mantıklımıdır sizce ?
En kötü tekrar 0,25' e yükselecek... (Yatırım tavsiyesi değildir.)