Topla topla 15k quark vardı elde. yarısından fazlası eridi bu düşüşle ağlasammı gülsemmi. çokmu güvendik bu quarka diyeceğim ama asıl yükseltecek açıklamalar ayın 19 unda olduğu için umutla beklemedeyim.