• 28-10-2009, 17:01:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kilitweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle demesinin sebebi tam olarak bilmemesidir, bende Casper den yükseltme yaptım, 32 $ aldılar bana dedikleri ise gönderdikleri dvd parası, kargosu bu tür şeyler için alıyormuşlar.
    amacım tartışmak değil fakat bilmeden fikir sahbi olmak türk milletine has sanırım

    ben casperimi ücretsiz upgrade ettim masaüstü nirvanam vardı...
  • 29-10-2009, 09:53:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım tartışmak değil fakat bilmeden fikir sahbi olmak türk milletine has sanırım

    ben casperimi ücretsiz upgrade ettim masaüstü nirvanam vardı...
    ben laptop almıştım windows 7 upgrade hakkı vardı 23 ekimde sorduğumda 32 $ istediler, bende dedim kalsın
  • 07-11-2009, 12:38:19
    #12
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.

    Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .

    dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.
  • 07-11-2009, 12:40:31
    #13
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.
    Benden para talep ettiler, masaüstü casper im için 32 $
  • 07-11-2009, 12:50:58
    #14
    hmm bilemiyorum ben yazın 2 laptop almıştım ücretsiz yükseltme ozamandan vardı hiçbir para alınmadı sizinkinde farklı bir uygulama var sanırım.
  • 07-11-2009, 14:02:37
    #15
    Kurumsal PLUS
    Vista lisansını nasıl upgrade yapacağız win7'ye?
  • 08-11-2009, 18:02:21
    #16
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vista lisansını nasıl upgrade yapacağız win7'ye?
    eğer lisansınızın upgrade seçeneği varsa üreticiniz ile iletişime geçin