öyle demesinin sebebi tam olarak bilmemesidir, bende Casper den yükseltme yaptım, 32 $ aldılar bana dedikleri ise gönderdikleri dvd parası, kargosu bu tür şeyler için alıyormuşlar.
amacım tartışmak değil fakat bilmeden fikir sahbi olmak türk milletine has sanırım
ben casperimi ücretsiz upgrade ettim masaüstü nirvanam vardı...