Konu
windows 7 ye geçme
08-11-2009, 18:02:21
#16
Erzurum
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vista lisansını nasıl upgrade yapacağız win7'ye?
eğer lisansınızın upgrade seçeneği varsa üreticiniz ile iletişime geçin