LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amacım tartışmak değil fakat bilmeden fikir sahbi olmak türk milletine has sanırım

ben casperimi ücretsiz upgrade ettim masaüstü nirvanam vardı...
ben laptop almıştım windows 7 upgrade hakkı vardı 23 ekimde sorduğumda 32 $ istediler, bende dedim kalsın