Konu
windows 7 ye geçme
07-11-2009, 12:50:58
#14
bykarizma07
hmm bilemiyorum ben yazın 2 laptop almıştım ücretsiz yükseltme ozamandan vardı hiçbir para alınmadı sizinkinde farklı bir uygulama var sanırım.