y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.

Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .

dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.