Konu
windows 7 ye geçme
07-11-2009, 12:38:19
#12
bykarizma07
y4sin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.
Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .
dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.