bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.
Benden para talep ettiler, masaüstü casper im için 32 $