Konu
windows 7 ye geçme
07-11-2009, 12:40:31
#13
Erzurum
bykarizma07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dün win 7 yükseltme dvd dim ücretsiz yurtiçi kargoyla geldi kargo parası bile vermedim yanlısınız var.
Benden para talep ettiler, masaüstü casper im için 32 $