windows 7 ye geçme
15
●1.535
- 27-10-2009, 17:45:24bende casper aldım ama ondada windows 7 için kargo vs ücretsiz hiçbir ücret ödenmiyor.
- 27-10-2009, 19:16:51Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-10-2009, 19:59:24Üyeliği durdurulduindirin internetten beleş :P
şaka bi yana teknosa da win7 li laptoplar var şuan satışta. ilgililere duyrulur
- 28-10-2009, 11:00:00Üyeliği durdurulduHiç kusura bakmayın fakat bilgisizce konuştuğunuzu görüyorum.y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var."
DVD Parası veya birkaç şey nedir ? Böyle bir açıklama nasıl olur ?
Alınan o ücret şudur : Siz zaten Vista lisansına sahip olduğunuz için Daha üst sürüme geçmeniz halinde daha düşük UPGRADE ücreti ödüyorsunuz. Yoksa bu ücret ne kargo parası ne DVD parası nede birkaç şey daha var
Casper konusuna gelince : Casper son çıkan Nirvana serisinde ücretsiz UPGRADE seçeneği sunmaktadır... - 28-10-2009, 15:29:34Üyeliği durdurulduöyle demesinin sebebi tam olarak bilmemesidir, bende Casper den yükseltme yaptım, 32 $ aldılar bana dedikleri ise gönderdikleri dvd parası, kargosu bu tür şeyler için alıyormuşlar.LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle