• 27-10-2009, 17:23:47
    #1
    arkadaşlar bir sorum olacak geçen eylül ayında laptop aldım teknosadan toşhiba orjinal wista home premium var windows 7 cıktıgında windows 7 ye geçmek için belli bir ücret ödermiyim sizce yoksa geçiş direk olurmu
  • 27-10-2009, 17:29:53
    #2
    Kargo vs. için ücret ödüyorsunuz, sırf o yüzde almadım, vatan bilgisayardaki adam 60 dolar civarı demişti
  • 27-10-2009, 17:31:45
    #3
    kargo parasımı 60 dolar ?
  • 27-10-2009, 17:45:24
    #4
    bende casper aldım ama ondada windows 7 için kargo vs ücretsiz hiçbir ücret ödenmiyor.
  • 27-10-2009, 17:47:07
    #5
    hazirandan sonra alımlarda ücret ödenmiyor bende herangi bir ücret ödemedim almanyadan yollamışlar öteki vistayıda almadılar 2 işletim sistemi oldu evde lisanslı bilgisayarı 774 e almıştım baya karlı oldu
  • 27-10-2009, 19:16:51
    #6
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo parasımı 60 dolar ?
    Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende casper aldım ama ondada windows 7 için kargo vs ücretsiz hiçbir ücret ödenmiyor.
    Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .
  • 27-10-2009, 19:59:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    indirin internetten beleş :P

    şaka bi yana teknosa da win7 li laptoplar var şuan satışta. ilgililere duyrulur
  • 28-10-2009, 11:00:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.

    Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .
    Hiç kusura bakmayın fakat bilgisizce konuştuğunuzu görüyorum.

    "Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var."

    DVD Parası veya birkaç şey nedir ? Böyle bir açıklama nasıl olur ?

    Alınan o ücret şudur : Siz zaten Vista lisansına sahip olduğunuz için Daha üst sürüme geçmeniz halinde daha düşük UPGRADE ücreti ödüyorsunuz. Yoksa bu ücret ne kargo parası ne DVD parası nede birkaç şey daha var

    Casper konusuna gelince : Casper son çıkan Nirvana serisinde ücretsiz UPGRADE seçeneği sunmaktadır...
  • 28-10-2009, 15:29:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kusura bakmayın fakat bilgisizce konuştuğunuzu görüyorum.

    "Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var."

    DVD Parası veya birkaç şey nedir ? Böyle bir açıklama nasıl olur ?

    Alınan o ücret şudur : Siz zaten Vista lisansına sahip olduğunuz için Daha üst sürüme geçmeniz halinde daha düşük UPGRADE ücreti ödüyorsunuz. Yoksa bu ücret ne kargo parası ne DVD parası nede birkaç şey daha var

    Casper konusuna gelince : Casper son çıkan Nirvana serisinde ücretsiz UPGRADE seçeneği sunmaktadır...
    öyle demesinin sebebi tam olarak bilmemesidir, bende Casper den yükseltme yaptım, 32 $ aldılar bana dedikleri ise gönderdikleri dvd parası, kargosu bu tür şeyler için alıyormuşlar.