Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var.
Casper da para alıyor 32 $ mıydı ne .
Hiç kusura bakmayın fakat bilgisizce konuştuğunuzu görüyorum.
"
Hayır DVD parası ve bir kaç şey daha var."
DVD Parası veya birkaç şey nedir ? Böyle bir açıklama nasıl olur ?
Alınan o ücret şudur : Siz zaten Vista lisansına sahip olduğunuz için Daha üst sürüme geçmeniz halinde daha düşük UPGRADE ücreti ödüyorsunuz. Yoksa bu ücret ne kargo parası ne DVD parası nede birkaç şey daha var
Casper konusuna gelince : Casper son çıkan Nirvana serisinde ücretsiz UPGRADE seçeneği sunmaktadır...