hazirandan sonra alımlarda ücret ödenmiyor bende herangi bir ücret ödemedim almanyadan yollamışlar öteki vistayıda almadılar 2 işletim sistemi oldu evde lisanslı bilgisayarı 774 e almıştım baya karlı oldu