Konu
windows 7 ye geçme
27-10-2009, 17:47:07
#5
StoryLine
hazirandan sonra alımlarda ücret ödenmiyor bende herangi bir ücret ödemedim almanyadan yollamışlar öteki vistayıda almadılar 2 işletim sistemi oldu evde lisanslı bilgisayarı 774 e almıştım baya karlı oldu