arkadaşlar bir sorum olacak geçen eylül ayında laptop aldım teknosadan toşhiba orjinal wista home premium var windows 7 cıktıgında windows 7 ye geçmek için belli bir ücret ödermiyim sizce yoksa geçiş direk olurmu