kilitweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle demesinin sebebi tam olarak bilmemesidir, bende Casper den yükseltme yaptım, 32 $ aldılar bana dedikleri ise gönderdikleri dvd parası, kargosu bu tür şeyler için alıyormuşlar.
amacım tartışmak değil fakat bilmeden fikir sahbi olmak türk milletine has sanırım

ben casperimi ücretsiz upgrade ettim masaüstü nirvanam vardı...