TOGG kullanan varmı?
22
●862
- 21-08-2025, 20:59:39hala devam ediyor bazı sıkıntılar, ekran gitmesi gelmemesi gibi sorunlar bayadır olmuyor denk gelmedi ama ses patlamaları yada marş almama devam ediyor. güncelleme geldikçe çözüyorlar ama hala sıkıntılar var inkar edilemez alıştıkça nereyi dürteceğini keşfediyorsun sadece. genel problem anahtarı unutturmak arabaya bazen kapatsanda aynalar vs kapanmıyor arabadan iyice uzaklaşıp bi kere dtc sıfırlayınca oda düzeliyordu. şarj olayı evde şarj edersen muazzam ucuz 200 liraya depoyu fulluyorsun, zes'lerde filan şarj edersen evet çok hızlı şarj eder ama benzinli arabadan farkı yok hatta daha maliyetli bile çıkabilir ağır öpüyorlar şarj istasyonlarında. uzun yol yapmayacaksan yada şarjın kritik eşikte değilse önermem evde sabaha kadar ağır ağır şarj etsin işte.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 21:02:37Teşekkür ederim yanıtlar için.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım birgün bende alabilirim, hoşuma gitmedi değil
4 çekerleri varmış bide daha performanslıymış ve uzun yol için idealmiş galiba. - 21-08-2025, 21:07:15hocam 4 çeker yeni yeni çıkmaya başladı, bundan 6 ay önce sorsan türkiyede 4 tane vardı 4 çeker hepsi milletvekilinde biriside ankarada kazara bi vatandaşa satılan vardı bitane, şimdi makyajla yeni peydah olmaya başladı. konfor olarak çok tatminkar, geri kazanımı mutlaka açın dibine kadar ilk başta bi tuhaf geliyor ayağını gazdan çekince fren yapıyor araba o enerjiyle kendini şarj ediyor normal araba gibi süzülmüyor balata vs bitiriyor diyenlere kulak asma. 80 binde sattım hala fren balatalarım fabrika çıkışlıydı. bide ticari kredi kullanarak aldık şirket adına komik bi peşinat verip 36 al faizsiz aldık resmen bedavaya araba satıyorlardı o dönem. son kullanıcı için şuan şartlar nedir bilemiyorum ama harbiden eksikleri olsada beğendiğim bi araba olmuştu.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 21:15:29ekstra şeyler aklıma daha geliyor düşündükçe, joystick problemide var, seri kullanımda vitese taktım sanabiliyorsun ama bazen geçmeyebiliyor vitese kazaya davetiye çıkarabiliyor tam durup ekrandan emin olup öyle hareket etmek lazım joystick bi tık laçka mutlaka yaşayan olmuştur kimle konuşsam evet bendede oldu demiştir. yokuşta kaçırırım yada bu yokuşu çıkmaz gibi bi korkum hiç olmadı en dik rampayı en kral dizelden yada pickuptan beter çıkar öyle bi torku var, dediğim gibi alışınca güzel araba aslında. pardon akıllı cihaz (servisteki elemanla kavga edicektim sırf şu araba değil - akıllı cihaz takıntıları yüzünden)Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2025, 21:19:21Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet alınması için hala biraz zaman var ama bence 1 - 3 sene içinde bu problemler kalkacak ve alınmaya daha müsait fiyat performansı araç olacak gibi görünüyor. kozmatik olarak şahsen beğendim, birde donanımlarını düzeltseler alınacaklar listesinde bir araba bence. - 21-08-2025, 21:22:47kesinlikle... bence şuan bile alınır, ne kadar eskiysen aslında sana daha şimdiden bazı paketler ücretsiz sunuluyor kiminde ömürboyu ücretsiz güncelleme desteği var, kimine tam otonom gelecek söylentileri var, ileride hepsine ekstra ödemek yerine aslında şimdiden alınabilir, kesinlikle katılıyorum 3-4 seneye muazzam bi araç olabilir ama bu fiyatlarda asla kalmaz. tesla juniper almaya niyetlendim botçulardan nasip olmadı o ara ötv zammı araya girdi passat variant kasadan devam...şimdi t10f modeli bi kafamı karıştırmıyor değiladwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2025, 09:56:36Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. Malum istanbul trafigi yazın 550 km menzil rahat görüyorum kışın ise 350 km civarında idi ısıtma kullandıgımdan dolayı. Uzun yol deneyimim İstanbul izmir -fethiye- Antalya - Alanya yaptım. kesinlikle uzun menzil olmalı. Bazı yerlerde en yakın istasyon 150 km bir oldugu oldu yolumun üzerinde. Konfor serilik hız rahatlık konusunda çok memnunum. V1 uzun menzil aracım. imkanı olan v2 uzun menzili alsın. 150 bin tl farkla çok ciddi farklar var. Alırken imkan olmadıgından alamadım ama keşkelerim hala mevcut.
- 22-08-2025, 11:17:59Ben aracı 2025 nisanda aldım.4 Aydır şehir dışı olmak üzere kullanıyorum tek sıkıntı aracı hızlı başlatma işi. Hemen başlatıp kamera aktif oldumu araç biraz afallıyor çoğu zaman 1-2 dk ekran açılmaya çalışıyor açılıyor sürerken.Ama bazen takılı kalıyor kapatıp açmak gerekiyor. Ama aracı sürmeye engel değil. Ben cam tavanlı aldım otomatik park ve arka koltukda evcil hayvan unutma uyarısı yok öle birşey yaşamadım bu sebeple.Son sürüm yeni arabalarda aktif ve küçük sorunlar dışında aracın sorunu yok. Aracı kesinlikle öneririm.2023 yada 2024 ikinci el alma bence.2025 şubattan sonraki araçlar sorunsuz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
