adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim.
Evet alınması için hala biraz zaman var ama bence 1 - 3 sene içinde bu problemler kalkacak ve alınmaya daha müsait fiyat performansı araç olacak gibi görünüyor. kozmatik olarak şahsen beğendim, birde donanımlarını düzeltseler alınacaklar listesinde bir araba bence.
kesinlikle... bence şuan bile alınır, ne kadar eskiysen aslında sana daha şimdiden bazı paketler ücretsiz sunuluyor kiminde ömürboyu ücretsiz güncelleme desteği var, kimine tam otonom gelecek söylentileri var, ileride hepsine ekstra ödemek yerine aslında şimdiden alınabilir, kesinlikle katılıyorum 3-4 seneye muazzam bi araç olabilir ama bu fiyatlarda asla kalmaz. tesla juniper almaya niyetlendim botçulardan nasip olmadı o ara ötv zammı araya girdi passat variant kasadan devam...şimdi t10f modeli bi kafamı karıştırmıyor değil