• 21-08-2025, 20:08:41
    #1
    Bugün biraz videolarda inceledim, araba güzel görünüyor. Beğendim şahsen.
    kullanan varmı? avantaj, dezavantajları nedir
  • 21-08-2025, 20:20:42
    #2
    Togg satıp Ioniq 6 almış biriyim yedek parça sorunu vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum ayrıca menzil sorunu var gösterilen menzilden 50km daha düşün karma sürüş programına göre söylüyor menzili çünkü. arabanın konsolunun ekranı da bir ara gitmişti yazılımla düzelttiler. ekranın yapısı eski model tablet hissiyatı veriyor ve menü arası geçişlerde kasma donma yaşatıyor. pil ömrünü bilemeyeceğim 6 aylık sürüş deneyimim oldu sadece orta ağır eğimde çıkmakta zorluk çekiyor SUV olmasına rağmen renk olarak gemlik kullanıyordum anadolu ve kula'yı da tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun
  • 21-08-2025, 20:28:38
    #3
    melihgnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg satıp Ioniq 6 almış biriyim yedek parça sorunu vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum ayrıca menzil sorunu var gösterilen menzilden 50km daha düşün karma sürüş programına göre söylüyor menzili çünkü. arabanın konsolunun ekranı da bir ara gitmişti yazılımla düzelttiler. ekranın yapısı eski model tablet hissiyatı veriyor ve menü arası geçişlerde kasma donma yaşatıyor. pil ömrünü bilemeyeceğim 6 aylık sürüş deneyimim oldu sadece orta ağır eğimde çıkmakta zorluk çekiyor SUV olmasına rağmen renk olarak gemlik kullanıyordum anadolu ve kula'yı da tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun
    Alıcı değilim hocam ama gelecekte düşünülebilir eldeki aracı satıp böyle birşey almak.
    Emin değilim elektirikli araç hiç kullanmadım. Dediğiniz şeyleri son zamanlardaki yazılımla düzeldi diyenlar vardı ama şuan durum nedir bilmiyorum. iç kısımları donanım olarak hoşuma gitti açıkcası.
  • 21-08-2025, 20:32:13
    #4
    Yazılımsal şeyler düzeldi. Şehir dışına çok gidiyorsanız kesinlikle uzun menzil almalısınız.

    Hata alanlar ilk siparisler sonrası pek sorun yaşayan görmedim.
  • 21-08-2025, 20:34:02
    #5
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımsal şeyler düzeldi. Şehir dışına çok gidiyorsanız kesinlikle uzun menzil almalısınız.

    Hata alanlar ilk siparisler sonrası pek sorun yaşayan görmedim.
    Evet, ilk olanlarda hata olması normal. Günümüzde hala diğer marka arabaların bile kronik veya küçük hataları olabiliyor.
    Şuanda iyi diyorlar.
  • 21-08-2025, 20:38:54
    #6
    Kurumsal PLUS
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün biraz videolarda inceledim, araba güzel görünüyor. Beğendim şahsen.
    kullanan varmı? avantaj, dezavantajları nedir
    Dertsiz başıma dert arıyorum başlığı
  • 21-08-2025, 20:40:11
    #7
    Zenith Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dertsiz başıma dert arıyorum başlığı
    Neden?
    Alıcı değilim ama gelecekte yazılımları düzeldikten sonra neden alınmasın?
  • 21-08-2025, 20:51:40
    #8
    1 seneye yakın kullandım v2 versiyonu, arada ses patlaması yapabiliyordu start dediğin an radyoyu son ses veriyordu. yada marş almıyordu. sağ kol ve orta göbekten reset atmak gerekiyordu o işe yaramazsa alt ekrandan dtc sıfırlama yapmak gerekiyordu 1-2 dk kullanamıyordun arabayı asla. acil çıkman gerekse fena sıkıntıya sokardı. ya bilmeyene saç baş yoldurtur benzin döker yaktırırdı. alışınca bi kaç kere başına gelince çözüyorsun ondan sonra en kral arızayı 1 dk içinde çözüyordun. genel olarak başıma en sık bunlar geldi. ha bide arada kendi kendine deli gibi alarm çalıyordu durduk yere, onunda sebebi şeymiş arka koltukta çanta laptop mont bırakınca araç içinde kedini köpeğini çocuğunu eşyanı unuttun diye bağırıyormuş yere koyarak yada bagaja o sıkıntıyıda çözdüm.
  • 21-08-2025, 20:53:10
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 seneye yakın kullandım v2 versiyonu, arada ses patlaması yapabiliyordu start dediğin an radyoyu son ses veriyordu. yada marş almıyordu. sağ kol ve orta göbekten reset atmak gerekiyordu o işe yaramazsa alt ekrandan dtc sıfırlama yapmak gerekiyordu 1-2 dk kullanamıyordun arabayı asla. acil çıkman gerekse fena sıkıntıya sokardı. ya bilmeyene saç baş yoldurtur benzin döker yaktırırdı. alışınca bi kaç kere başına gelince çözüyorsun ondan sonra en kral arızayı 1 dk içinde çözüyordun. genel olarak başıma en sık bunlar geldi. ha bide arada kendi kendine deli gibi alarm çalıyordu durduk yere, onunda sebebi şeymiş arka koltukta çanta laptop mont bırakınca araç içinde kedini köpeğini çocuğunu eşyanı unuttun diye bağırıyormuş yere koyarak yada bagaja o sıkıntıyıda çözdüm.
    son yazılımlarla çözülmü? şarj olayı ve konfor nasıl hocam