Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımsal şeyler düzeldi. Şehir dışına çok gidiyorsanız kesinlikle uzun menzil almalısınız.

Hata alanlar ilk siparisler sonrası pek sorun yaşayan görmedim.
Evet, ilk olanlarda hata olması normal. Günümüzde hala diğer marka arabaların bile kronik veya küçük hataları olabiliyor.
Şuanda iyi diyorlar.