TOGG kullanan varmı?
22
●862
- 22-08-2025, 16:57:13TOGG T10X kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır. kesinlikle tavsiye ederim.
- 22-08-2025, 17:41:40mümkün olduğunca yüzü tanıtıp profilime girip ekranlar tam geldikten sonra hareket eden biriyim, o yüzden çok nadir başıma geldi bendede ekran gitmesi genelde çok acil hemen çıkmam gereken durumlarda başıma geldi, bi bug yada hata diyebilirmiyiz evet, ama son güncellemelerden sonra onuda çözdüler yukarıda dedim satacağım son zamanlarda hiç başıma gelmedi diye, sadece ses patlaması şikayetim vardı bide arada naparsan yap kafayı yiyordu araba mecbur dtc sıfırlamak gerekiyordu. şöyle bi şüphem var evde şarj edince sıkıntı olmuyordu ne zaman zeslere taksam yada farklı bi istasyona voltaj farkından sonra o zaman sapıtıyordu dtc sıfırlama gerekiyordu. onun harici bi sıkıntım hiç olmadı bendede cam tavan meridyen paket kış paket fullün fullüydü kısacası. benimkide 2024 ağustos çıkışlıydı 2025 nisan gibi sattım. aslında gayet mantıklı araç dediğiniz gibi, siyasi bi çizgi algısı var ama çok objektif tarafsız davranacağım tam aksine ben o gözle bakmıyorum fiyat performans yerli üretim tabi desteklicem benim komşum memleketlim yapmış performans konfor beklentimi karşılıyormu tatmin ettimi kafasıyla bakıyorum açıkçası beklentilerimi çokta iyi karşıladı. hatta şaşırttı diyebilirim evet bi teslayla yazılım anlamında vs kıyaslanamaz ama çözülüyormu çözülüyor hepsi yeri gelince teslada reset istiyor bazı durumlarda o yüzden çokta bi kıstas durumu değil benim için, gereğinden güzel araba gün geçtikçe daha iyi hale geliyor. alınırmı net alınır...hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2025, 19:16:5111 Kasım 2024 den bu yana togg sahibiyim muhalif olmama rağmen araç çok güzel çok konforlu lakin servis sorunu var 12v akü sorunu yaşıyorum istanbul havalimanında 600 den fazla araç servis veya yedek parça bekliyor. enerji sistemi hatası alıyorum bazen reset atınca düzeliyor yani günceleme ile düzeltemediler. servis sorununa çözüm bulmaları lazım Burada Sorunumu Detaylı anlatıyorum gelişmelere göre güncelliyorum.
ü - 24-08-2025, 12:58:38Deneyen oldu mu?
https://www.r10.net/arac/4539537-tog...post1089694900 - 24-08-2025, 13:07:16TOGG'umuz yok hocamismkdc34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle