Ben aracı 2025 nisanda aldım.4 Aydır şehir dışı olmak üzere kullanıyorum tek sıkıntı aracı hızlı başlatma işi. Hemen başlatıp kamera aktif oldumu araç biraz afallıyor çoğu zaman 1-2 dk ekran açılmaya çalışıyor açılıyor sürerken.Ama bazen takılı kalıyor kapatıp açmak gerekiyor. Ama aracı sürmeye engel değil. Ben cam tavanlı aldım otomatik park ve arka koltukda evcil hayvan unutma uyarısı yok öle birşey yaşamadım bu sebeple.Son sürüm yeni arabalarda aktif ve küçük sorunlar dışında aracın sorunu yok. Aracı kesinlikle öneririm.2023 yada 2024 ikinci el alma bence.2025 şubattan sonraki araçlar sorunsuz.
mümkün olduğunca yüzü tanıtıp profilime girip ekranlar tam geldikten sonra hareket eden biriyim, o yüzden çok nadir başıma geldi bendede ekran gitmesi genelde çok acil hemen çıkmam gereken durumlarda başıma geldi, bi bug yada hata diyebilirmiyiz evet, ama son güncellemelerden sonra onuda çözdüler yukarıda dedim satacağım son zamanlarda hiç başıma gelmedi diye, sadece ses patlaması şikayetim vardı bide arada naparsan yap kafayı yiyordu araba mecbur dtc sıfırlamak gerekiyordu. şöyle bi şüphem var evde şarj edince sıkıntı olmuyordu ne zaman zeslere taksam yada farklı bi istasyona voltaj farkından sonra o zaman sapıtıyordu dtc sıfırlama gerekiyordu. onun harici bi sıkıntım hiç olmadı bendede cam tavan meridyen paket kış paket fullün fullüydü kısacası. benimkide 2024 ağustos çıkışlıydı 2025 nisan gibi sattım. aslında gayet mantıklı araç dediğiniz gibi, siyasi bi çizgi algısı var ama çok objektif tarafsız davranacağım tam aksine ben o gözle bakmıyorum fiyat performans yerli üretim tabi desteklicem benim komşum memleketlim yapmış performans konfor beklentimi karşılıyormu tatmin ettimi kafasıyla bakıyorum açıkçası beklentilerimi çokta iyi karşıladı. hatta şaşırttı diyebilirim evet bi teslayla yazılım anlamında vs kıyaslanamaz ama çözülüyormu çözülüyor hepsi yeri gelince teslada reset istiyor bazı durumlarda o yüzden çokta bi kıstas durumu değil benim için, gereğinden güzel araba gün geçtikçe daha iyi hale geliyor. alınırmı net alınır...