1 seneye yakın kullandım v2 versiyonu, arada ses patlaması yapabiliyordu start dediğin an radyoyu son ses veriyordu. yada marş almıyordu. sağ kol ve orta göbekten reset atmak gerekiyordu o işe yaramazsa alt ekrandan dtc sıfırlama yapmak gerekiyordu 1-2 dk kullanamıyordun arabayı asla. acil çıkman gerekse fena sıkıntıya sokardı. ya bilmeyene saç baş yoldurtur benzin döker yaktırırdı. alışınca bi kaç kere başına gelince çözüyorsun ondan sonra en kral arızayı 1 dk içinde çözüyordun. genel olarak başıma en sık bunlar geldi. ha bide arada kendi kendine deli gibi alarm çalıyordu durduk yere, onunda sebebi şeymiş arka koltukta çanta laptop mont bırakınca araç içinde kedini köpeğini çocuğunu eşyanı unuttun diye bağırıyormuş yere koyarak yada bagaja o sıkıntıyıda çözdüm.
son yazılımlarla çözülmü? şarj olayı ve konfor nasıl hocam