Togg satıp Ioniq 6 almış biriyim yedek parça sorunu vardı hala devam ediyor mu bilmiyorum ayrıca menzil sorunu var gösterilen menzilden 50km daha düşün karma sürüş programına göre söylüyor menzili çünkü. arabanın konsolunun ekranı da bir ara gitmişti yazılımla düzelttiler. ekranın yapısı eski model tablet hissiyatı veriyor ve menü arası geçişlerde kasma donma yaşatıyor. pil ömrünü bilemeyeceğim 6 aylık sürüş deneyimim oldu sadece orta ağır eğimde çıkmakta zorluk çekiyor SUV olmasına rağmen renk olarak gemlik kullanıyordum anadolu ve kula'yı da tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun