Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. Malum istanbul trafigi yazın 550 km menzil rahat görüyorum kışın ise 350 km civarında idi ısıtma kullandıgımdan dolayı. Uzun yol deneyimim İstanbul izmir -fethiye- Antalya - Alanya yaptım. kesinlikle uzun menzil olmalı. Bazı yerlerde en yakın istasyon 150 km bir oldugu oldu yolumun üzerinde. Konfor serilik hız rahatlık konusunda çok memnunum. V1 uzun menzil aracım. imkanı olan v2 uzun menzili alsın. 150 bin tl farkla çok ciddi farklar var. Alırken imkan olmadıgından alamadım ama keşkelerim hala mevcut.