hocam 4 çeker yeni yeni çıkmaya başladı, bundan 6 ay önce sorsan türkiyede 4 tane vardı 4 çeker hepsi milletvekilinde biriside ankarada kazara bi vatandaşa satılan vardı bitane, şimdi makyajla yeni peydah olmaya başladı. konfor olarak çok tatminkar, geri kazanımı mutlaka açın dibine kadar ilk başta bi tuhaf geliyor ayağını gazdan çekince fren yapıyor araba o enerjiyle kendini şarj ediyor normal araba gibi süzülmüyor balata vs bitiriyor diyenlere kulak asma. 80 binde sattım hala fren balatalarım fabrika çıkışlıydı. bide ticari kredi kullanarak aldık şirket adına komik bi peşinat verip 36 al faizsiz aldık resmen bedavaya araba satıyorlardı o dönem. son kullanıcı için şuan şartlar nedir bilemiyorum ama harbiden eksikleri olsada beğendiğim bi araba olmuştu.
ekstra şeyler aklıma daha geliyor düşündükçe, joystick problemide var, seri kullanımda vitese taktım sanabiliyorsun ama bazen geçmeyebiliyor vitese kazaya davetiye çıkarabiliyor tam durup ekrandan emin olup öyle hareket etmek lazım joystick bi tık laçka mutlaka yaşayan olmuştur kimle konuşsam evet bendede oldu demiştir. yokuşta kaçırırım yada bu yokuşu çıkmaz gibi bi korkum hiç olmadı en dik rampayı en kral dizelden yada pickuptan beter çıkar öyle bi torku var, dediğim gibi alışınca güzel araba aslında. pardon akıllı cihaz (servisteki elemanla kavga edicektim sırf şu araba değil - akıllı cihaz takıntıları yüzünden)