adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim yanıtlar için.
Umarım birgün bende alabilirim, hoşuma gitmedi değil
4 çekerleri varmış bide daha performanslıymış ve uzun yol için idealmiş galiba.
hocam 4 çeker yeni yeni çıkmaya başladı, bundan 6 ay önce sorsan türkiyede 4 tane vardı 4 çeker hepsi milletvekilinde biriside ankarada kazara bi vatandaşa satılan vardı bitane, şimdi makyajla yeni peydah olmaya başladı. konfor olarak çok tatminkar, geri kazanımı mutlaka açın dibine kadar ilk başta bi tuhaf geliyor ayağını gazdan çekince fren yapıyor araba o enerjiyle kendini şarj ediyor normal araba gibi süzülmüyor balata vs bitiriyor diyenlere kulak asma. 80 binde sattım hala fren balatalarım fabrika çıkışlıydı. bide ticari kredi kullanarak aldık şirket adına komik bi peşinat verip 36 al faizsiz aldık resmen bedavaya araba satıyorlardı o dönem. son kullanıcı için şuan şartlar nedir bilemiyorum ama harbiden eksikleri olsada beğendiğim bi araba olmuştu.