Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 seneye yakın kullandım v2 versiyonu, arada ses patlaması yapabiliyordu start dediğin an radyoyu son ses veriyordu. yada marş almıyordu. sağ kol ve orta göbekten reset atmak gerekiyordu o işe yaramazsa alt ekrandan dtc sıfırlama yapmak gerekiyordu 1-2 dk kullanamıyordun arabayı asla. acil çıkman gerekse fena sıkıntıya sokardı. ya bilmeyene saç baş yoldurtur benzin döker yaktırırdı. alışınca bi kaç kere başına gelince çözüyorsun ondan sonra en kral arızayı 1 dk içinde çözüyordun. genel olarak başıma en sık bunlar geldi. ha bide arada kendi kendine deli gibi alarm çalıyordu durduk yere, onunda sebebi şeymiş arka koltukta çanta laptop mont bırakınca araç içinde kedini köpeğini çocuğunu eşyanı unuttun diye bağırıyormuş yere koyarak yada bagaja o sıkıntıyıda çözdüm.
Ben aracı 2025 nisanda aldım.4 Aydır şehir dışı olmak üzere kullanıyorum tek sıkıntı aracı hızlı başlatma işi. Hemen başlatıp kamera aktif oldumu araç biraz afallıyor çoğu zaman 1-2 dk ekran açılmaya çalışıyor açılıyor sürerken.Ama bazen takılı kalıyor kapatıp açmak gerekiyor. Ama aracı sürmeye engel değil. Ben cam tavanlı aldım otomatik park ve arka koltukda evcil hayvan unutma uyarısı yok öle birşey yaşamadım bu sebeple.Son sürüm yeni arabalarda aktif ve küçük sorunlar dışında aracın sorunu yok. Aracı kesinlikle öneririm.2023 yada 2024 ikinci el alma bence.2025 şubattan sonraki araçlar sorunsuz.