Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala devam ediyor bazı sıkıntılar, ekran gitmesi gelmemesi gibi sorunlar bayadır olmuyor denk gelmedi ama ses patlamaları yada marş almama devam ediyor. güncelleme geldikçe çözüyorlar ama hala sıkıntılar var inkar edilemez alıştıkça nereyi dürteceğini keşfediyorsun sadece. genel problem anahtarı unutturmak arabaya bazen kapatsanda aynalar vs kapanmıyor arabadan iyice uzaklaşıp bi kere dtc sıfırlayınca oda düzeliyordu. şarj olayı evde şarj edersen muazzam ucuz 200 liraya depoyu fulluyorsun, zes'lerde filan şarj edersen evet çok hızlı şarj eder ama benzinli arabadan farkı yok hatta daha maliyetli bile çıkabilir ağır öpüyorlar şarj istasyonlarında. uzun yol yapmayacaksan yada şarjın kritik eşikte değilse önermem evde sabaha kadar ağır ağır şarj etsin işte.
Teşekkür ederim yanıtlar için.
Umarım birgün bende alabilirim, hoşuma gitmedi değil
4 çekerleri varmış bide daha performanslıymış ve uzun yol için idealmiş galiba.