ekstra şeyler aklıma daha geliyor düşündükçe, joystick problemide var, seri kullanımda vitese taktım sanabiliyorsun ama bazen geçmeyebiliyor vitese kazaya davetiye çıkarabiliyor tam durup ekrandan emin olup öyle hareket etmek lazım joystick bi tık laçka mutlaka yaşayan olmuştur kimle konuşsam evet bendede oldu demiştir. yokuşta kaçırırım yada bu yokuşu çıkmaz gibi bi korkum hiç olmadı en dik rampayı en kral dizelden yada pickuptan beter çıkar öyle bi torku var, dediğim gibi alışınca güzel araba aslında. pardon akıllı cihaz (servisteki elemanla kavga edicektim sırf şu araba değil - akıllı cihaz takıntıları yüzünden)
Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim.
Evet alınması için hala biraz zaman var ama bence 1 - 3 sene içinde bu problemler kalkacak ve alınmaya daha müsait fiyat performansı araç olacak gibi görünüyor. kozmatik olarak şahsen beğendim, birde donanımlarını düzeltseler alınacaklar listesinde bir araba bence.