• 23-04-2008, 23:22:56
    #1


    Arkadaşlar merhaba,

    Bağzı konu aralarında ofisimizi taşıdığımızdan bahsetmiştim. Bakırköy'de bulunan ofisimizi tam anlamıyla taşımış ve yerleşmiş bulunmaktayız. Şuan Yeşilköy'de hoş bir apartman dairesindeyiz. TürkTelekom'un hattımızı ilçe içinde taşımaması yüzünden numaralarımızı değiştirmek zorunda kaldık.

    Adres ve telefonlarımız aşağıdaki gibidir;

    Adres: Sait Kesler Sokak No:3 Daire:2 Yeşilköy, İstanbul
    Telefon:
    0212 573 5422 0212 573 5433



    Yakın bir zaman içinde biz de ofisimizden bir kaç kare yayınlayacağız inşallah =)

    Tanışmak, görüşmek isteyen arkadaşları ofisimize bekleriz...

    Kolay gelsin.
  • 23-04-2008, 23:28:53
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 23-04-2008, 23:30:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.. Kareleri görmek isteriz
  • 23-04-2008, 23:32:53
    #4
    Kurumsal PLUS
    Hemen alışmanız dileği ile.. Hayırlı Olsun
  • 23-04-2008, 23:34:21
    #5
    Ya olmadı ama gelicektim şu aralar b.köy ofisine . bi türlü gelemedim kroki varmı abi muhtarlıktan alınan ? B.Köydekine gelemedik Yeşilköy e geliriz.

    Gelirken ne getiriim ? Win 2003 lisans , cpanel lisans , virtuozzo
  • 23-04-2008, 23:38:34
    #6
    Arkadaşlar teşekkürler =)
    Hepinizi bekleriz ofisimize, görüşür, tanışır, güler-eğlenir gerekirsede iş yaparız.

    @VMY
    2 senedir Bakırköy meydana çok yakındık artık kısmet Yeşilköy'e bekleriz. Meydan dan bi tren'e atlaman yeterki. Gelirken bi kaç arkadaşı daha alıp gel yeter
  • 23-04-2008, 23:40:45
    #7
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar teşekkürler =)
    Hepinizi bekleriz ofisimize, görüşür, tanışır, güler-eğlenir gerekirsede iş yaparız.

    @VMY
    2 senedir Bakırköy meydana çok yakındık artık kısmet Yeşilköy'e bekleriz. Meydan dan bi tren'e atlaman yeterki. Gelirken bi kaç arkadaşı daha alıp gel yeter
    Abi geldim Kızılay ve Askerlik Şubesinin oraya tüm çevreye baktım ama Çiklet diye bir yer bulamadııım
  • 23-04-2008, 23:42:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya olmadı ama gelicektim şu aralar b.köy ofisine . bi türlü gelemedim kroki varmı abi muhtarlıktan alınan ? B.Köydekine gelemedik Yeşilköy e geliriz.
    Gelirken ne getiriim ? Win 2003 lisans , cpanel lisans , virtuozzo
    Birlikte Gidelim Vedat :P
  • 23-04-2008, 23:47:50
    #9
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi geldim Kızılay ve Askerlik Şubesinin oraya tüm çevreye baktım ama Çiklet diye bir yer bulamadııım
    Ahh ahh =)
    Hocam bi arıcaktın eski numaradan bizi =)

    Köprü var o yolun sonunda. Kitapçılar köprüsü. Tren istasyonunun başı. Tam sokağın başında Alborz Bilgisayar var. Onun 2 üst katındaydık... Gerçi biz gidiyoruz diye karşımızda bide rock bar açtılar