• 24-04-2008, 18:48:03
    #19
    Teşekkürler arkadaşlar =)

    @Kerem
    Evet biraz cafcaflı oldu Bakalım yayınlıcam bi kaç fotoğraf =)
  • 24-04-2008, 18:48:06
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun trickster. Fotoğrafları bekliyoruz.
  • 24-04-2008, 18:49:53
    #21
    Sagol DataTeknoloji =)


    Sanırım yarın fotoğrafları çekerim =)
  • 24-04-2008, 18:52:58
    #22
    Trickster bu ofisede gelmeden başka bi yere taşırsan bozuşuruz
  • 24-04-2008, 19:07:18
    #23
    Gel hocam gel =)
    En az 2-3sene burdayız =)
  • 24-04-2008, 19:12:46
    #24
    Sen fotoğrafları yayınlarsan, bir daha kimsenin "işte ofisimiz" şeklinde fotoğraf yayınlayabileceğini sanmıyorum
  • 24-04-2008, 19:28:49
    #25
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen fotoğrafları yayınlarsan, bir daha kimsenin "işte ofisimiz" şeklinde fotoğraf yayınlayabileceğini sanmıyorum

    Eheheh Sağolasın Emir =) Sen beyendiysen yeter zaten =)
  • 24-04-2008, 19:38:41
    #26
    Hayırlı olsun trickster
  • 24-04-2008, 20:14:36
    #27
    Sağol Ufuk Gedik =)
    İstanbul'a gelirsen bekleriz =)