ÇİKLET - duyuru!
139
●11.737
- 05-05-2008, 12:17:59Tekrardan merhabalar arkadaşlar. Anca vakit bulup söz verdiğim fotoğrafları çekebildim. Öncelikle yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim.
Hepinizi ofisimize çay-kahve içmeye ve tanışmaya beklerim. Güzel bir sohbet kuracağımıza eminim =)
Şimdi söz verdiğim gibi resimleri eklemeye başlıyım.
Çalışma Alanı 1:

Çalışma Alanı 2:

Çalışma Alanı 3:

Sekreterya ve Bekleme Odası:

Devamını bir sonraki mesajımda görebilirsiniz. R10'un bana verdiği resim ekleme limitini doldurdum
- 05-05-2008, 12:30:55beklediğimden dahada profosyonel bir ofisiniz var hayırlı olsun tekrar