• 26-04-2008, 23:27:31
    #37
    trickster öncelikle hayırlı olsun. Yeni ofiste de başarılar dilerim. İnşeallah önümüzdeki ay nasipse geldiğimde uğramayı düşünüyorum.
  • 26-04-2008, 23:43:30
    #38
    sunucuoptimizasyon.com
    hayırlı olsun dostum
  • 26-04-2008, 23:45:34
    #39
    Arkadaşlar hepinizi beklerim ofise... =)

    @yenibirweb
    Otomatımız var, gelin yeter ki =) Türk kahvesine kadar her şey 30sn de hazır
  • 05-05-2008, 12:17:59
    #40
    Tekrardan merhabalar arkadaşlar. Anca vakit bulup söz verdiğim fotoğrafları çekebildim. Öncelikle yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim.

    Hepinizi ofisimize çay-kahve içmeye ve tanışmaya beklerim. Güzel bir sohbet kuracağımıza eminim =)


    Şimdi söz verdiğim gibi resimleri eklemeye başlıyım.



    Çalışma Alanı 1:




    Çalışma Alanı 2:




    Çalışma Alanı 3:



    Sekreterya ve Bekleme Odası:





    Devamını bir sonraki mesajımda görebilirsiniz. R10'un bana verdiği resim ekleme limitini doldurdum
  • 05-05-2008, 12:22:13
    #41
    Dinlenme ve Toplantı Odası





    Sekreterya'da yer alan sandalyeler:




    Tablo:




    Koridor:

  • 05-05-2008, 12:26:43
    #42
    Tamam gelmeme gerek kalmadı :lol:
  • 05-05-2008, 12:28:13
    #43
    Host Monitor:



    Windows Lisanslarımız ve Biblolarımızdan Parçalar:




    Çalışma Alanı:




    Vergi Levhamız ve Canı Sıkılanların Resim Çizdiği Alan:






  • 05-05-2008, 12:30:55
    #44
    sunucuoptimizasyon.com
    beklediğimden dahada profosyonel bir ofisiniz var hayırlı olsun tekrar
  • 05-05-2008, 12:33:09
    #45
    Mutfak Alanımız:




    Nescafe Otomatımız:



    Aaaa BEN



    Nescafe otomatını tercih etmeyen arkadaşlar için demli çay ve filtre kahve:


    Çay paralarını sormuştu bi arkadaş