Tekrardan merhabalar arkadaşlar. Anca vakit bulup söz verdiğim fotoğrafları çekebildim. Öncelikle yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim.

Hepinizi ofisimize çay-kahve içmeye ve tanışmaya beklerim. Güzel bir sohbet kuracağımıza eminim =)


Şimdi söz verdiğim gibi resimleri eklemeye başlıyım.



Çalışma Alanı 1:




Çalışma Alanı 2:




Çalışma Alanı 3:



Sekreterya ve Bekleme Odası:





Devamını bir sonraki mesajımda görebilirsiniz. R10'un bana verdiği resim ekleme limitini doldurdum