Tekrardan merhabalar arkadaşlar. Anca vakit bulup söz verdiğim fotoğrafları çekebildim. Öncelikle yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim.
Hepinizi ofisimize çay-kahve içmeye ve tanışmaya beklerim. Güzel bir sohbet kuracağımıza eminim =)
Şimdi söz verdiğim gibi resimleri eklemeye başlıyım.
Çalışma Alanı 1:
Çalışma Alanı 2:
Çalışma Alanı 3:
Sekreterya ve Bekleme Odası:
Devamını bir sonraki mesajımda görebilirsiniz. R10'un bana verdiği resim ekleme limitini doldurdum