• 26-05-2008, 13:52:50
    #82
    Harika bir ofis gerçekten bayıldım
    Nescafe, çay odası, bekleme odası, mutfak üff : ) (Plazma TV bile var)

    İstanbul civarlarında olsam hemen gelirdim. Gerçekten harika bir ofis olmuş. Başarılarınızın devamını diliyorum..
  • 26-05-2008, 14:36:57
    #83
    gold uye oldukta ne resımlerı goremıyoruz.neymıs 50 msj atmalıymısız olaya bak yahu.
  • 26-05-2008, 15:02:06
    #84
    gold oldum dememeli mesaj sayım çok demeli
  • 27-05-2008, 18:00:40
    #85
    @trwebhosting

    Bir gün çıkın gelin, bekleriz =)


    @Sleeper

    Host12 haklı "gold oldum dememeli mesaj sayım çok demeli"
  • 27-05-2008, 23:03:49
    #86
    nicki 1 sayı eksik yazmışın ama olsun
  • 27-05-2008, 23:09:33
    #87
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nicki 1 sayı eksik yazmışın ama olsun
    Kusura bakma dalgınlık
  • 27-05-2008, 23:52:01
    #88
    Resimler sayfa arasında kaldığı için henüz görebildim bende onları arıyordum

    Gerçekten mükemmel bir ofis olmuş odalar bitmek bilmiyor

    Favorim dinlenme odası.
  • 27-05-2008, 23:58:22
    #89
    Çok güzel ofis gerçekten, hayırlı ve bol kazançlar.
  • 28-05-2008, 00:31:09
    #90
    Herşey çok güzel herşey çok iyi olur umarım .Ancak nazar boncugunuz eksik onuda birileri gelirken hediye getirsin artık