• 04-06-2008, 00:15:37
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun Alp.
    Yalnız dikkat et, bu firmaya bir de temizlik görevilisi lazım (o laminatlar tozlu gösteriyor, haberin olsun..:S)
  • 04-06-2008, 01:09:02
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Alp.
    Yalnız dikkat et, bu firmaya bir de temizlik görevilisi lazım (o laminatlar tozlu gösteriyor, haberin olsun..:S)
    Bertan görüşmeyeli yıllar oldu sanırım

    Bi gün buyur gel

    (Mail adresini görmesem asla aklıma gelmezdi... Ahh nerde eski maxi...)
  • 04-06-2008, 01:11:02
    Üyeliği durduruldu
    evet uzun süre oldu
    haftaya bir fuar için istanbula geliyorum, eğer kalırsam istanbulda niyetim var gelmeye ( yalnız yeşilköy ü ben hiç bilmiyorum)
  • 04-06-2008, 01:12:02
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet uzun süre oldu
    haftaya bir fuar için istanbula geliyorum, eğer kalırsam istanbulda niyetim var gelmeye ( yalnız yeşilköy ü ben hiç bilmiyorum)
    Sen bana mail at yeter...
    Mail adresini p.m. atıyorum.
  • 04-06-2008, 01:12:45
    Üyeliği durduruldu
    pm i bekliyorum, teşekkürler Alp.
    Hem biraz eski günleri yad ederiz:P
  • 04-06-2008, 01:13:17
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm I Bekliyorum, Teşekkürler Alp.
    Hem Biraz Eski Günleri Yad Ederiz
    Bekliyorum.
  • 12-06-2008, 23:03:55
    Sinan çetinin programı gibi oldu
    yıllardır görüşmeyen iki arkadaş r10da birbirlerini buldular.
    alkış alkış
  • 14-06-2008, 01:43:22
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinan çetinin programı gibi oldu
    yıllardır görüşmeyen iki arkadaş r10da birbirlerini buldular.
    alkış alkış
    İnanın hiç güleceğim yoktu iyi geldi =)

    Hastenedeydim. Az önce eve ayak bastım. Yorgun ve bitkinim.

    Tekrardan yorumunuza teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar.
  • 14-06-2008, 19:05:48
    r10 > facebook