obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Alp.
Yalnız dikkat et, bu firmaya bir de temizlik görevilisi lazım (o laminatlar tozlu gösteriyor, haberin olsun..:S)
Bertan görüşmeyeli yıllar oldu sanırım

Bi gün buyur gel

(Mail adresini görmesem asla aklıma gelmezdi... Ahh nerde eski maxi...)