Hayırlı olsun Alp.
Yalnız dikkat et, bu firmaya bir de temizlik görevilisi lazım

(o laminatlar tozlu gösteriyor, haberin olsun..:S)
Bertan görüşmeyeli yıllar oldu sanırım
Bi gün buyur gel
(Mail adresini görmesem asla aklıma gelmezdi... Ahh nerde eski maxi...)