Sinan çetinin programı gibi oldu

yıllardır görüşmeyen iki arkadaş r10da birbirlerini buldular.
alkış alkış
İnanın hiç güleceğim yoktu iyi geldi =)
Hastenedeydim. Az önce eve ayak bastım. Yorgun ve bitkinim.
Tekrardan yorumunuza teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.