HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinan çetinin programı gibi oldu
yıllardır görüşmeyen iki arkadaş r10da birbirlerini buldular.
alkış alkış
İnanın hiç güleceğim yoktu iyi geldi =)

Hastenedeydim. Az önce eve ayak bastım. Yorgun ve bitkinim.

Tekrardan yorumunuza teşekkür ederim.

İyi çalışmalar.