• 05-05-2008, 17:49:29
    #64
    Hayırlı olsun ofisiniz gercekten güzel olmuş.

    Umarım istediginiz noktaya ulasırsınız.Bi gün ugramak dilegiyle
  • 05-05-2008, 19:45:04
    #65
    1,2 resim yeterdi niye zahmet ettin. Gerçekten çok güzel bir ofis. Ofis içinde yer alan herşey özene bezene seçilmiş. Değil mi Trickster?
  • 05-05-2008, 19:47:19
    #66
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,2 resim yeterdi niye zahmet ettin. Gerçekten çok güzel bir ofis. Ofis içinde yer alan herşey özene bezene seçilmiş. Değil mi Trickster?

    Sağolasın =)

    Aldım mesajı.
  • 05-05-2008, 19:58:53
    #67
    Ofis mükemmel olmuş.Emeğinize sağlık.
  • 05-05-2008, 20:10:16
    #68
    Süper be
    vallahi helal olsun trickster =) Bol kazançlı günler.
  • 05-05-2008, 21:32:17
    #69
    Alp kedi yok piyasada
  • 05-05-2008, 22:04:28
    #70
    Hexca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alp kedi yok piyasada

    Başka bir maskot bulucaz kendimize =)
  • 06-05-2008, 12:56:24
    #71
    Resimler de görüldüğü gibi çok güzel bir dizayn oluşturulmus çınar hotel'e yakınsanız yazın uğramak isterim
  • 06-05-2008, 22:46:49
    #72
    flashdance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimler de görüldüğü gibi çok güzel bir dizayn oluşturulmus çınar hotel'e yakınsanız yazın uğramak isterim
    Evet, yakın. Bilirsiniz Dürümcü Baba var. Onun karşısındaki Papatya Apartmanı...