• 24-04-2008, 20:22:51
    #28
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol Ufuk Gedik =)
    İstanbul'a gelirsen bekleriz =)
    1 yada 1,5 ay içinde kesin istanbuldayım.
    mutlaka geleceğim
  • 24-04-2008, 20:37:32
    #29
    Beklerim =)

    Gelmeden bi kaç gün önce haber verirsen sevinirim =)
  • 24-04-2008, 21:28:30
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 24-04-2008, 22:11:36
    #31
    Alp sizin ofis zaten çok güzeldi. Yeride güzeldi.

    Hayırlı olsun
  • 24-04-2008, 22:45:11
    #32
    Hexca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alp sizin ofis zaten çok güzeldi. Yeride güzeldi.

    Hayırlı olsun
    Şimdiki inan daha güzel Bir gün beklerim yine
  • 25-04-2008, 02:34:28
    #33
    trickster Hayırlı olsun, yakın zamanda bizde 2. şubemizi istanbul beşiktaş yıldızda açıcaz. İnsallah devamlı görüşürüz. Tekrardan hayırlı olsn.
  • 25-04-2008, 16:29:51
    #34
    Sizede şimdiden hayırlı olsun Darklord.

    Bekleriz bi gün =)
  • 26-04-2008, 18:21:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    trickster çay paralarını nasıl yetiştirecen onu düşünüyorum
  • 26-04-2008, 23:23:01
    #36
    Bizlerde resimleri merak ediyoruz