• 23-04-2008, 23:49:02
    #10
    Yeni ofisinizin hayırlı olması dileğiyle. Bol kazançlar.
  • 23-04-2008, 23:49:36
    #11
    MedyaServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni ofisinizin hayırlı olması dileğiyle. Bol kazançlar.
    Teşekkürler MedyaServers =)
  • 24-04-2008, 00:07:34
    #12
    hayırlı olsun yeni ofisiniz.

    yeni ofisten kareleri beklemekteyiz
  • 24-04-2008, 00:17:19
    #13
    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun yeni ofisiniz.

    yeni ofisten kareleri beklemekteyiz
    Bir kaç güne tüm ofisimizin ve ekip arkadaşlarımızın bulunduğu resimleri burda yayınlayacağım =)
  • 24-04-2008, 14:56:55
    #14
    Yeni yeriniz hayırlı olsun.

    İyi çalışmalar.
  • 24-04-2008, 15:12:13
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni Ofisiniz hayırlı olsun.
  • 24-04-2008, 16:03:40
    #16
    Yeni yeriniz gerçekten çok güzel. Cidden kıskandım Geçenlerde ziyaret ettim ve gerçekten beyendim. Başarılı olacağınıza gerçekten inanıyorum.
  • 24-04-2008, 16:30:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun =) 2. ofisi açman dileğiyle
  • 24-04-2008, 17:21:18
    #18
    Hayırlı olsun. @Kosanbit beğendiğine göre baya "cafcaflı" bir ofisiniz var demektir. Hayırlı ve bol kazançlar dilerim...