Harika bir ofis gerçekten bayıldım
Nescafe, çay odası, bekleme odası, mutfak üff : ) (Plazma TV bile var)

İstanbul civarlarında olsam hemen gelirdim. Gerçekten harika bir ofis olmuş. Başarılarınızın devamını diliyorum..