Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen fotoğrafları yayınlarsan, bir daha kimsenin "işte ofisimiz" şeklinde fotoğraf yayınlayabileceğini sanmıyorum

Eheheh Sağolasın Emir =) Sen beyendiysen yeter zaten =)